Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Grupa VI

Nauczyciele:

mgr Beata Wolska 
mgr Beata Pawlicka
mgr Maria Kapłon 

Grupa pracuje w godzinach 8.00 -16.00

Konsultacje:

  • pani Beata - poniedziałek o godz. 16.00

Planujemy w lutym:

14.02 - Wybieramy się do Muzeum Lalki na ul. Przędzalnianą  (wyjście przełożone z listopada). 

21.02 - Warsztaty zielarskie w naszym przedszkolu (zioła uspokajające). Koszt spotkania 20 zł. 

25.02 - Koncert Filharmonii Łódzkiej w naszym przedszkolu - pt. "Muzyka i sport" 

 

 

Omawiamy w lutym: 

Temat kompleksowy: Karnawał, tłusty czwartek, ostatki.

  1. Karnawał - zapoznanie dzieci z tradycją obchodzenia karnawału w różnych krajach europejskich.
  2. Rozmowa kierowana w oparciu o opowiadanie Moniki Majewskiej: "Żaba na balu karnawałowym" - rozwijanie umiejętności wypowiadania się na temat wysłuchanego tekstu.
  3. Zabawy ruchowo – muzyczne – rozwijanie orientacji w przestrzeni, dostrzeganie zmiany charakteru muzyki, budzenie inwencji twórczej poprzez improwizowanie muzyki ruchem do utworu : Carnavalito”
  4. Praca plastyczno-techniczna - „Maska karnawałowa” .
  5. Tłusty czwartek - doskonalenie umiejętności przeliczania na konkretach. Kultywowanie i przybliżanie tradycji oraz zwyczajów zakorzenionych w naszym kraju.
  6. Bal karnawałowy: „Zimową porą bawimy się wesoło” 

Temat kompleksowy: Zwierzęta egzotyczne

  1. Słuchanie opowiadanie AM. Pawlisz „Piękne czy straszne”? – kształtowanie i nazywanie emocji typu strach, lęk, obrzydzenie.
  2. Rekordziści wśród zwierząt na podstawie wiersza „Małpka” M. Gintowt. Zabawy ruchowo-naśladowcze przybliżające zwierzęta, które są wyjątkowe i charakteryzują się określonymi cechami. Rozwijanie zainteresowań światem zwierząt.
  3. W wodzie, na lądzie, w powietrzu – rozwijanie wiedzy na temat miejsca występowania zwierzat egzotycznych na świecie, rozwijanie umiejętności współpracy.
  4. Słuchanie i próby śpiewania piosenki „Dżungla”. Rozwijanie umiejętności wokalnych oraz śpiewu zbiorowego.
  5. Praca plastyczna „Zwierzęta w dżungli”. Naklejanie wg. własnego pomysłu gotowych elementów.
  6. Zestaw zabaw ruchowych prowadzonych metodą Weroniki Sherborn.
     

    Temat kompleksowy: Razem możemy wiecej!

    1. „Razem można więcej” – na podstawie opowiadania M. Pawlisz, rozmowa kierowana i odpowiedź na pytanie – Jak ważna jest współpraca? Kształtowanie umiejętności współpracy w grupie, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych.
    2. Jak dorosnę to zostanę … Słuchanie i próby śpiewania piosenki „Zawody” A. Filipkowskiej. Określanie czym zajmuje się określony zawód. Zawodowe zagadki. Wzbogacanie wiadomości na temat zawodów i miejsc pracy.
    3. Zwierzęta też współpracują na podstawie wiersza Tuwima „Rzepka”. Próby inscenizacji wiersza. Zapoznanie dzieci ze współpraca zwierząt. Kształtowanie szacunku do zwierząt.
    4. Poznajemy zawód weterynarza, kucharza i ogrodnika na podstawie dostępnej literatury oraz zabaw. Wizyta pani kucharki przedszkolnej i jej opowieść o tym zawodzie. Quiz nt. poznanych zawodów.
    5. Praca plastyczna – projektowanie fartucha dla kucharki. Stemplowanie wzorów połówkami owoców i warzyw (ziemniak, cytryna, folia bąbelkowa, makaron, widelec). Rozwijanie kreatywności, wyobraźni.
    6. Zabawy matematyczne. Mierzenie stopa za stopą, patykiem, beleczką. Czym dorośli mierzą długość? Rozwijanie zainteresowań matematycznych.